Nemokamas pristatymas nuo € 21
Kontaktai
LT
Prašome prisijungti, jei norite matyti mėgstamiausių prekių sąrašą
Prisijungti
0
Prieskoniai daro stebuklusBIO produktaiAkcijosNaujienosReceptaiAsortimentas maisto pramonei


1. Apsipirkimas

1.1. Kaip apsipirkti Jūsų parduotuvėje?
Susidėkite prekes į krepšelį. Spauskite viršuje esančią ikoną „Krepšelis“ arba „Peržiūrėti krepšelį“, „Pirkti“. Galite pirkti kaip svečias, kaip registruotas vartotojas arba jungtis per „Facebook" ar „Google“ paskyrą. Įveskite el. pašto adresą. Pasirinkite pristatymo bei apmokėjimo būdą ir spauskite „Patvirtinti užsakymą“. Į savo el. paštą turėtumėte gauti užsakymo patvirtinimą. Jeigu negavote, susisiekite el. paštu [email protected].

1.2. Ar galiu iš krepšelio pašalinti prekes?
Taip. Krepšelyje prieš produkto pavadinimą spauskite ant “X” mygtuko.

1.3. Ar galiu apsipirkti be paskyros?
Taip. Jūs galite įsigyti prekes kaip svečias, arba jungtis per „Facebook“ ar „Google“ paskyras.

1.4. Kaip anuliuoti ar koreguoti prekių užsakymą?
Norėdami koreguoti ar atšaukti atliktą užsakymą susisiekite telefonu +37060717108, +37060283189 arba el. paštu [email protected]. Būtinai nurodykite užsakymo numerį arba vardą ir pavardę.

1.5. Kada prekė … bus prekyboje?
Norint gauti tikslesnę informaciją apie mūsų platinamą produkciją, rašykite mums el. paštu [email protected].

1.6. Ar galiu atlikti užsakymą telefonu?
Šiuo metu užsakymo atlikti telefonu galimybės neturime.

1.7. Kaip sužinoti, kad pirkimas buvo sėkmingas?
Sėkmingai atlikus užsakymą į nurodytą el. paštą gausite patvirtinimą. Jeigu patvirtinimo negavote, įsitikinkite, ar el. pašto adresas buvo įvestas teisingai ir ar laiškas nenuėjo į „Spam/Junk“ aplanką. Jeigu manote, kad užsakymą atlikote teisingai, tačiau nerandate patvirtinimo – susisiekite telefonu +37060717108, +37060283189 arba el. paštu [email protected].

1.8. Ar galiu įsigyti prekes lizingu?
Šiuo metu mūsų internetinėje parduotuvėje įsigyti prekių lizingu galimybės nėra.

2. Vartotojo paskyra

2.1. Kaip susikurti naują vartotojo paskyrą?
Puslapio viršuje, dešiniajame kampe pelyte užeikite ant „Prisijungti“ ir paspauskite ant “Neturite vartotojo paskyros?” jis nuves jus į registracijos laukelį. ​Užpildykite reikalingus laukelius, sutikite su taisyklėmis ir spauskite „Registruotis“. Į savo el. paštą turėtumėte gauti registracijos patvirtinimą.

2.2. Jeigu pamiršau savo vartotojo slaptažodį?
Puslapio viršuje, dešiniajame kampe, pelyte užėjus ant „Prisijungti“, spauskite ant „Pamiršote slaptažodį?“. Įveskite el. pašto adresą (būtinai tą, su kuriuo registravotės) ir spauskite „Prašyti slaptažodžio“. Į Jūsų el. paštą bus atsiųsta nuoroda su slaptažodžio atnaujinimu.
!Dėmesio, jeigu jungėtės per “Facebook” paskyrą, tuomet slaptažodžio priminimas negalimas.

2.3. Ar galiu pakeisti savo kontaktinę informaciją?
Tik registruoti vartotojai gali redaguoti savo kontaktinius duomenis. Prisijungę prie savo paskyros spauskite „Nustatymai“ ir redaguokite savo informaciją.

3. Užsakymas

3.1. Ar galiu patikrinti savo užsakymo būseną?
Tik registruotas klientas per savo paskyrą gali stebėti užsakymo būseną. Prisijungę prie savo paskyros spauskite „Užakymai“ ir stebėkite savo užsakymo būseną.

3.2. Kaip aš galiu sekti užsakymą?
Kai užsakymas bus išsiųstas, į el. paštą gausite informaciją su siuntos numeriu. Užsakymo būseną taip pat galėsite matyti prisijungę prie savo paskyros, paspaudę „Užsakymai“.

3.3. Kodėl mano užsakymas atšauktas?
Atmetimo priežastys gali būti kelios:

  • negavome apmokėjimo už prekes;
  • užsakymas atmestas Jūsų prašymu;
  • nepakankamas užsakytų prekių likutis sandėlyje.

3.4. Negavau užsakymą patvirtinančio laiško?
Prašome susisiekite su mumis el. paštu [email protected].

3.5. Gavau ne tas prekes, ką daryti?
Jeigu esate įsitikinęs(-usi), jog gautos prekės yra ne jūsų, tuomet susisiekite telefonu +37060717108, +37060283189 arba el. paštu [email protected].

3.6. Gavau siuntinį, tačiau jame ne visos užsakytos prekės, ką daryti?
Jeigu gautame siuntinyje trūksta jūsų užsakytos prekės, tuomet susisiekite telefonu +37060717108, +37060283189 arba el. paštu [email protected].

3.7. Gavau užsakymą, tačiau prekė(-s) pažeista(-os), ką daryti?
Jeigu gautos prekės yra brokuotos, tuomet susisiekite el. paštu [email protected], prisegę pažeistų(-os) prekės(-ių) nuotraukas ir išsamų aprašymą.

4. Pristatymas

4.1. Kiek kainuoja pristatymas?
Užsakymams, kurių vertė yra € 21 ir daugiau, pristatymas yra nemokamas. Užsakymams, kurių vertė nesiekia € 21, pristatymo kaina yra € 4. Į Kuršių Neriją prekes pristatome už papildomą – 17,40 € mokestį.

4.2. Per kiek laiko pristatomas siuntinys?
Pristatymo terminas yra 1 – 4 darbo dienos.

4.3. Kaip pristatomi siuntiniai?
Siuntiniai pristatomi per kurjerį į nurodytą adresą, į terminalus bei „Pickup" taškus.

4.4. Kodėl dar negavau savo siuntinio?
Dažniausiai prekės klientus pasiekia per 1-3 darbo dienas, akcijų metu užsakymų vykdymas gali užtrukti. Norėdami pasiteirauti dėl savo prekių, susisiekite telefonu +37060717108, +37060283189 arba el. paštu [email protected].

4.5. Kas nutiks, jei atvykus kurjeriui manęs nebus namie?
Prieš atvykdamas, kurjeris susisieks su jumis telefonu. Kurjeris yra įgaliotas pristatyti jums prekes per tris darbo dienas, o nepavykus to padaryti, siuntinys yra grąžinamas Pardavėjui.

5. Apmokėjimas

5.1. Kaip aš galiu apmokėti už siuntinį?
Mokėjimą galite atlikti per elektroninę bankininkystę, debetine ar kreditine kortele, atsiskaityti grynais arba mokėjimo kortele kurjeriui.

5.2. Ar išrašote sąskaitas faktūras?
Taip. Fiziniams asmenis sąskaitos faktūros atsiunčiamos el. paštu pristačius prekes. Norint, kad sąskaita faktūra būtų išrašyta juridiniam asmeniui, būtina pažymėti varnelę prie punkto „Atstovauju įmonę (reikalinga sąskaita faktūra įmonės vardu)“, kurį rasite prie „Pristatymo adresas“.